Tarjouslaskija Destialle (Vantaa)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme tarjouslaskijaa Etelä-Suomeen infrarakentamisen hankkeisiin. Tehtävään kuuluu pääkaupunkiseudun monipuolisten infrahankkeiden tarjouslaskenta sekä osallistuminen hankkeiden työnsuunnitteluun. Toimit kiinteässä yhteistyössä hankkeiden työnjohdon ja Destian muun hankintaverkoston kanssa. Työt voi aloittaa sopimuksen mukaan.
Odotamme Odotamme teknisen alan koulutusta, suunnitelmallista ja tulosorientoitunutta sekä itsenäistä toimintatapaa. Arvostamme tarkkaa ja huolellista työotetta. Aikaisempi työmaakokemus, betonirakenteiden ja pohjarakentamisen tuntemus sekä hyvä kontaktiverkko katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa tarjouspäällikkö Anttoni Tiainen, puh. 040 7162822 tai anttoni.tiainen@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä
Sijainti Vantaa, Suomi