Siltasuunnittelija Destialle (Kuopio tai Tampere)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus Haemme siltasuunnittelijoita Kuopioon tai Tampereelle
Destian Geo-, silta- ja rakenneyksikköön haetaan kahta siltasuunnittelijaa. Uudissiltasuunnittelijana työsi sisältää uudissiltasuunnittelua, siltojen yleissuunnittelusta rakennussuunnitteluun. Lisäksi tehtävä sisältää muiden infraympäristön teräsbetonirakenteiden suunnittelua. Tehtävän tarkempi sisältö määrittyy palkattavan henkilön osaamisen mukaan. Lisäksi haemme siltojen korjaussuunnittelijaa. Tehtävä sisältää infraympäristön taitorakenteiden korjaussuunnittelua ja siltojen kantavuuslaskentaa.
Odotamme Odotamme hakijoilta  tehtävään soveltuvaa teknisen alan koulutusta (insinööri tai DI) ja vähintään muutaman vuoden kokemusta rakennesuunnittelutöistä. Tehtävästä suoriutuminen edellyttää hyvää Autocad-ohjelmiston ja Office-työkalujen hallintaa. Eduksi katsotaan alakohtainen suunnittelukokemus, tietomallinnusosaaminen, FEM-laskentaohjelmien hallinta, sekä FISE-suunnittelijapätevyydet.
Tarjoamme Tarjoamme monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Pekka Koivula, puh. 040 7420470 tai pekka.koivula@destia.fi.

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä.
Sijainti Tampere, Suomi
Kuopio, Suomi