Sillansuunnittelija ja sillan korjaussuunnittelija, Tampere, Kuopio tai Vantaa

19.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti.

Tehtävän kuvaus Sillansuunnittelijan tehtävä sisältää uudissiltasuunnittelua, siltojen yleissuunnittelusta rakennussuunnitteluun. Lisäksi tehtävä sisältää muiden infra teräsbetonirakenteiden suunnittelua. Tehtävän tarkempi sisältö määrittyy palkattavan henkilön osaamisen mukaan.
Sillan korjaussuunnittelijan tehtävä sisältää infra taitorakenteiden korjaussuunnittelua ja siltojen kantavuuslaskentaa.
Odotamme Molemmissa tehtävissä odotamme hakijalta siihen soveltuvaa teknisen alan koulutusta (Insinööri tai DI) ja vähintään muutaman vuoden kokemuksen rakenteiden suunnittelun alalta.
Tehtävästä suoriutuminen edellyttää hyvää Autocad ohjelmiston hallintaa, Office työkalujen hallintaa.
Eduksi katsotaan alakohtainen suunnittelukokemus, tietomallinnus osaaminen, FEM laskentaohjelmien hallinta sekä FISE suunnittelija pätevyydet.
Lisätietoja Yksikön päällikkö Pekka Koivula, puh. 040 742 0470 tai pekka.koivula@destia.fi.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 18.3.2016 mennessä.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Vantaa, Suomi