Sähköasentajia (Lahti)

15.09.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme Lahteen sähköasentajia tievalaistuksen palvelusopimusten mukaisiin rakennus- ja kunnossapitotöihin sekä erillisprojekteihin. Ajokortti on työssä välttämätön, liikumme työnantajan kalustolla laajalla alueella. Yläilmoissa työskentely ei päätäsi huimaa, nostokorityöskentely on viikoittaista.

Odotamme

Odotamme sinulta sähköalan tutkintoa ja vähintään 1-3 vuoden kokemusta sähköalan asennustehtävistä. Tehtävä edellyttää matkustushalukkuutta kotimaassa ja vähintään B-ajokorttia, kuorma-autokortti katsotaan eduksi. Työturvallisuus-, ensiapu-, sekä tieturvakortit ovat eduksi, tarvittaessa huolehdimme myös niistä. Hyvä fyysinen peruskunto sekä perusmaltillisuus katsotaan eduksi. Arvostamme myös jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa työnjohtaja Jari Heiskanen, puh. 0400 293148 tai jari.heiskanen@destia.fi

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Hakeminen

Jätä hakemus ja CV 30.9. mennessä.

Sijainti Lahti, Suomi
Hakuaika 15.9.2017 - 30.9.2017