Sähkö- / verkostoasentajia, Raisio ja Pirkkala

18.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia Oy hakee Raisioon ja Pirkkalaan sähkö- ja verkostoasentajia palvelusopimusten mukaisiin rakentamis- ja ylläpitotöihin sekä erillisprojekteihin pääsääntöisesti Lounais-Suomen talousalueella, lisäksi vastaavasti 20kV:n/0,4 kV:n jakeluverkkotöihin.
Odotamme Edellytämme sähköalan tutkintoa ja vähintään kolmen vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä. Tehtävä edellyttää matkustushalukkuutta kotimaassa ja vähintään AB-ajokorttia, kuorma-autokortti katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi 18.3.2016 mennessä osoitteessa www.destia.fi.
Lisätietoja Työmaapäällikkö Mikko Sivonen, puh. 040 664 5431 tai mikko.sivonen@destia.fi.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Pirkkala, Suomi