Sähkö-/verkostoasentajia Destialle (Vantaa, Espoo, Lahti)

20.02.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus

Haemme pääkaupunkiseudulle ja Lahteen sähkö- ja verkostoasentajia valaistuksenpalvelusopimusten mukaisiin rakentamis- ja kunnossapitotöihin sekä erillisprojekteihin aina 110 kV:iin saakka. Ajokortti on työssä välttämätön, liikumme työnantajan kalustolla laajalla alueella. Yläilmoissa työskentely ei päätäsi huimaa, nostokorityöskentely on viikoittaista. Kykenet myös tarvittaessa työskentelemään vaihtelevien työaikojen puitteissa haastavissa paikoissa, koska huoltotoimintaa suoritetaan välillä yöaikaan, vilkkaasti liikennöidyillä tieosuuksilla.

Odotamme

Odotamme hakijalta sähköalan tutkintoa ja vähintään kolmen vuoden kokemusta sähköalan asennustehtävistä. Tehtävä edellyttää matkustushalukkuutta kotimaassa ja vähintään AB-ajokorttia, kuorma-autokortti katsotaan eduksi. Työturvallisuus-, ensiapu- että tieturvakortit on eduksi, tarvittaessa huolehdimme myös niistä. Lisäksi englannin kielen perusteet ovat eduksi. Hyvä fyysinen peruskunto sekä perusmaltillisuus katsotaan eduksi. Arvostamme myös jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antavat työnjohtajat Aku Himanen (pk-seutu), puh. 040 6685 714 tai aku.himanen@destia.fii ja Jari Heiskanen (Lahti), puh. 0400 293148

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Hakeminen

Jätä hakemus ja CV 31.3.2017 mennessä.

Sijainti Vantaa, Suomi
Espoo, Suomi