Rautatiesuunnittelun projektipäällikkö, Vantaa tai Tampere

19.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti.

Tehtävän kuvaus Projektipäällikön tehtävässä vastaat projektien tarjoustoiminnasta, projektien ohjauksesta ja laadukkaasta toteutuksesta sekä saat vastuuta asiakastyössä ja mahdollisesti vastaat sovituista asiakkuuksista. Lisäksi Sinulla on mahdollisuuden kehittää ja laajentaa toimintaa.
Haemme projektipäällikköä sekä Vantaalle tai Tampereelle. Toimistomme sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella.
Odotamme Edellytämme teknisen alan koulutusta (Ins./DI) ja vähintään kolmen vuoden kokemusta ratasuunnittelun projektipäällikön tehtävien hoidosta sekä vähintään 3 vuoden kokemusta ratasuunnittelijan tehtävistä. Edellytämme kykyä asiantuntijapalveluiden asiakas- ja myyntityöhön, hyvää yhteistyökykyä sekä hyviä kirjallisia ja suullisia vuorovaikutustaitoja sekä vastuun ottamista.
Lisätietoja Yksikön päällikkö Sami Snellman, puh. 0400 621933 tai sami.snellman@destia.fi
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 18.3.2016 mennessä.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Tarjoamme mahdollisuuden kehittää toimintaa ja omaa osaamistasi sekä pääsemään vastaamaan haastavistakin kokonaisuuksista. Tarjoamme monipuolisia mahdollisuuksia ja liikkumavaraa mahdollistavan vastuullisen työn sekä mukavan työyhteisön.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Vantaa, Suomi