Ratatyöntekijöitä ja kaivinkoneenkuljettajia, Destia Rail Oy

02.06.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia Rail Oy hakee ratatyöntekijöitä ja kaivinkoneenkuljettajia rautateiden kunnossapitoon ja rakentamiseen Kymenlaakson sekä Etelä- ja Pohjois-Savon alueelle.
Tehtävien sijoituspaikka on Kotka, Kouvola, Lahti, Mikkeli, Pieksämäki ja Kuopio.
Odotamme Edellytämme aikaisempaa kokemusta rautatieympäristöstä.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme positiivista asennetta ja oppimishalua, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä suunnitelmallisuutta.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 30.6.2016 mennessä osoitteessa www.destia.fi.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävistä antaa Kotkan, Kouvolan, Lahden ja Mikkelin osalta työpäällikkö Eija Laukkanen, eija.laukkanen@destia.fi tai puh. 040 5557 958. Pieksämäen ja Kuopion osalta lisätietoja antaa työpäällikkö Henri Kosonen, henri.kosonen@destia.fi tai puh. 044 7700 423. Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Kuopio, Suomi