Ratatyöntekijöitä ja kaivinkoneenkuljettajia, Destia Rail Oy (Pohjois-Suomi)

04.01.2017 02:00:00

Destia Rail Oy

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Destia Rail Oy hakee ratatyöntekijöitä ja kaivinkoneenkuljettajia rautateiden kunnossapitoon ja rakentamiseen Pohjois-Suomen. Ratatyöntekijän tehtäviin kuuluu myös osallistuminen varallaoloon. Tehtävien sijoituspaikka on Oulu, Ylivieska, Kokkola tai muu.
Odotamme Edellytämme aikaisempaa kokemusta rautatieympäristöstä.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme positiivista asennetta ja oppimishalua, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä suunnitelmallisuutta.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Hakeminen Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 27.1. mennessä.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa aluepäällikkö Marko Jurmu, marko.jurmu@destia.fi tai puh. 040 9000686.
Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset. Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on lisätiedusteluja varten.
Sijainti Kokkola, Suomi
Oulu, Suomi