Ratasuunnittelija, Vantaa tai Tampere

19.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti.

Tehtävän kuvaus Haemme Destian Asiantuntijapalveluiden Vantaan tai Tampereen toimipisteeseen ratasuunnittelijaa.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Tarjoamme mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi ja pääsemään mukaan laaja-alaisiin työtehtäviin. Tarjoamme monipuolisia mahdollisuuksia ja vastuullisen työn sekä mukavan työyhteisön.
Odotamme Edellytämme teknisen alan koulutusta (Ins./DI) sekä kokemusta ratasuunnittelijan tehtävien hoidosta. Muu suunnitteluosaaminen katsotaan eduksi, samoin hyvät kirjalliset ja suulliset vuorovaikutustaidot.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 18.3.2016 mennessä.
Lisätietoja Yksikön päällikkö Sami Snellman, puh. 0400 621933 tai sami.snellman@destia.fi
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Vantaa, Suomi