Ratasuunnittelija Destialle (Vantaa, Tampere)

20.02.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus

Destian Asiantuntijapalvelut hakevat rautatiesuunnittelun ammattilaista, joka kykenee suunnittelemaan erilaisia väylähankekokonaisuuksia ja tuntee rautatiealan eri suunnitteluvaiheet. Suunnittelussa otamme huomioon radan koko elinkaaren. Tehtävässä osallistut erilaisiin rautateihin liittyviin suunnitteluprojekteihin kokemuksesi mukaan.

Odotamme

Odotamme hakijalta teknisen alan koulutusta (Insinööri/DI) sekä hieman kokemusta ratasuunnittelijan tehtävien hoidosta. Muu väyläsuunnitteluosaaminen katsotaan eduksi. Arvostamme sitoutumista projektityöhön, tiimipelaajan asennetta sekä halua kehittyä tehtävässä.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa ratasuunnittelun ryhmäpäällikkö Max Lagerström, puh. 050 5390 684

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Hakeminen

Jätä hakemus ja CV 31.3.2017 mennessä.

Sijainti Vantaa, Suomi
Tampere, Suomi