Raskaskoneasentaja, Oulu

07.09.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Haemme nuorekkaaseen tiimiimme raskaskoneasentajaa. Sijaintipaikkasi on Oulussa. Tehtäviisi kuuluu raskaiden työkoneiden huollot, varustelut ja korjaukset. Työssä menestymiseen tarvitset raskaan kaluston asennustaitoja. Olet koulutukseltasi raskaskoneasentaja/mekaanikko.
Odotamme Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme hydrauliikka- ja/tai sähköosaamista sekä c-luokan ajokorttia. Arvostamme myös avointa ja positiivista asennetta.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Lisätietoja Kalustoinsinööri Pertti Ruokangas, puh. 050 566 8908 tai pertti.ruokangas@destia.fi<br />
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Hakeminen Jätä hakemuksesi 30.9.2016 mennessä.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Oulu, Suomi