Rakennesuunnittelija / Asiantuntija Destialle (Vantaa)

02.11.2016 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme kokenutta kanta-ja siirtoverkon 400kV-11 kV perustus- ja teräsyplväiden/-mastojen rakennesuunnittelijaa / asiantuntijaa.Rakennesuunnittelijan tehtävään kuuluu laatia suunnitelmat rakennuspaikkojen ja maapohjatutkimusten perusteella sekä paikalla valetuista betoniperustuksista että elementtivalmisteisista perustuksista. Lisäksi tehtävään kuuluu laatia suunnitelmat rakennettavista pylväistä/mastoista.

Odotamme Edellytämme rakennusalan tutkintoa (rakennusmestari, insinööri, DI), 5 vuoden kokemusta tehtävistä ja Fise-pätevyyttä. Odotamme myös englannin kielen hyvää osaamista sekä ennakkoluulotonta ja oma-aloitteista asennetta. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta.

Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa työpäällikkö (Energia) Hannu Takala, puh.  0400 174400 tai hannu.takala@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 20.11.2016 mennessä.
Sijainti Vantaa, Suomi
Espoo, Suomi