Projektijohtaja/ -päällikkö, energiainfra

25.08.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme tositoimiin projektijohtajaa tai -päällikköä energiainfraan. Tehtävässä vastaat voimansiirtoprojektien johtamisesta tarjouslaskennasta alkaen projektien koko elinkaaren ajan.

Odotamme

Odotamme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta ja riittävää kokemusta voimansiirtoprojektien johtotehtävistä.  IPMA C-tason sertifikaatti tai ylempi katsotaan eduksi. Tehtävä edellyttää myös hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä käytännön englanninkielen taitoa.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän toimialan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa Energiainfran liiketoimintajohtaja Tapio Leskinen, puh. 040 120 9016 tai tapio.leskinen@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 17.9.2017 mennessä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Vantaa, Suomi
Avoin, Suomi