Palkkahallinnon asiantuntija, Vantaa tai Oulu

26.09.2016 03:00:00

<span style="font-size:14px">Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, yll&auml;pit&auml;m&auml;ll&auml; ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusymp&auml;rist&ouml;j&auml; sek&auml; tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanp&auml;&auml;llisest&auml; toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.</span>

Tehtävän kuvaus <span style="font-size:14px">Etsimme vahvan ammattitaidon omaavaa palkkahallinnon asiantuntijaa vahvistamaan kehittyv&auml;&auml; palkkahallintoamme.<br />
Palkkahallinnon asiantuntijana vastuullasi on kuukausi- ja tuntipalkkaisten ty&ouml;ntekij&ouml;iden palkkojen laskentaan, viranomaisvelvoitteisiin ja raportointiin liittyv&auml;t monipuoliset ty&ouml;teht&auml;v&auml;t. Toimit osana palkanlaskentatiimi&auml;, ja osallistut aktiivisesti palkanlaskennan prosessien ja toimintatapojen sek&auml; ty&ouml;v&auml;lineiden kehitt&auml;miseen yhteisty&ouml;ss&auml; tiimisi kanssa.</span>
Odotamme <span style="font-size:14px">Olet kokenut palkanlaskennan ammattilainen. Sinulla on laaja-alainen tuntemus palkanlaskennan teht&auml;vist&auml;, ty&ouml;lains&auml;&auml;d&auml;nn&ouml;st&auml; ja ty&ouml;ehtosopimuksista. Tunnet niin palkanlaskenta- kuin ty&ouml;ajanhallintaj&auml;rjestelmi&auml;kin, ja sinulla on kokemusta palkanlaskennan prosessien kehitt&auml;misest&auml;. Erityisesti arvostamme j&auml;rjestelm&auml;osaamistasi sek&auml; kokemustasi Mepco-palkanlaskentaj&auml;rjestelm&auml;n p&auml;&auml;k&auml;ytt&auml;j&auml;teht&auml;vist&auml;.<br />
Odotamme, ett&auml; sinulla on teht&auml;v&auml;&auml;n soveltuva koulutus (esim. tradenomi tai opistoasteen tutkinto) ja taidot tavallisimpien toimisto-ohjelmien (kuten word ja excel) hallintaan.<br />
Arvostamme positiivista asennettasi, mutkatonta tiimity&ouml;skentelytaitoasi sek&auml; hyvi&auml; vuorovaikutustaitojasi. Toivomme, ett&auml; sinulla on aito halu kehitt&auml;&auml; ty&ouml;t&auml;si ja ty&ouml;yhteis&ouml;&auml;si sek&auml; tahto saattaa asiat loppuun asti. Sinulla on my&ouml;s valmiudet itsen&auml;iseen ongelmanratkaisuun ja persoonana olet tarkka ja t&auml;sm&auml;llinen.</span>
Tarjoamme <span style="font-size:14px">Tarjoamme mahdollisuuden ty&ouml;skennell&auml; infra-alan n&auml;k&ouml;alapaikalla kehittyv&auml;ss&auml; yrityksess&auml;, hyv&auml;t urakehitysmahdollisuudet sek&auml; monipuoliset henkil&ouml;st&ouml;edut.</span>
Lisätietoja <span style="font-size:14px">Lis&auml;tietoja teht&auml;v&auml;st&auml; antaa palkkahallintopalveluiden esimies Satu Kosamo puh. 044 599 4620, ti 4.10.2016 klo 12-16 ja ma 10.10 klo 12-16 tai s&auml;hk&ouml;postitse satu.kosamo@destia.fi.<br />
Huomioittehan yst&auml;v&auml;llisesti, ett&auml; s&auml;hk&ouml;postiosoite on vain lis&auml;tiedusteluja varten. Hyv&auml;ksymme vain j&auml;rjestelm&auml;n kautta tulleet hakemukset.</span>
Hakeminen <span style="font-size:14px">J&auml;t&auml; vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen 16.10.2016 menness&auml;.</span>
Muuta <span style="font-size:14px">Ty&ouml;suhteen ehdot m&auml;&auml;r&auml;ytyv&auml;t Infra-alan toimihenkil&ouml;it&auml; koskevan tes:n mukaan. Teht&auml;v&auml; on toistaiseksi voimassaoleva ja siihen sovelletaan 4 kk koeaikaa. Teht&auml;v&auml; voi sijoittua joko Vantaalle tai Ouluun. <strong>Tervetuloa tositoimiin!</strong></span>
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Vantaa, Suomi