Palkka- ja työsuhdeasiantuntija (Vantaa)

24.07.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen palkkahallinnon ja työsuhdeasioiden asiantuntijaa vahvistamaan HR-tiimiämme Tikkurilaan Vantaalle.

Palkkahallinnon ja työsuhdeasioiden asiantuntijana vastuullasi on kuukausi- ja tuntipalkkaisten työntekijöiden palkkojen laskentaan, viranomaisvelvoitteisiin ja raportointiin liittyvät monipuoliset työtehtävät sekä työsuhdeneuvonta, opastus ja HR-järjestelmän käyttäminen. Toimit osana työsuhde- ja palkanlaskentatiimiä ja tuet työssäsi HR Business Partnereita, työntekijöitä ja esimiehiä.

Odotamme

Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja hallitset MS Office-ohjelmat. Edellytämme aiempaa kokemusta palkanlaskennasta ja työsuhdeasioiden hoitamisesta. Katsomme eduksi maa- ja vesirakennusalan työehtosopimuksen tuntemuksen ja soveltamisen. Katsomme eduksi myös Mepco-palkanlaskujärjestelmäosaamisen.

Arvostamme positiivista asennetta, asiakaspalveluhenkisyyttä, mutkatonta tiimityöskentelytaitoa sekä hyviä vuorovaikutustaitoja. Toivomme, että sinulla on taito saattaa asiat loppuun asti. Sinulla on myös valmiudet itsenäiseen ongelmanratkaisuun ja persoonana olet tarkka ja täsmällinen.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle paikan ammattitaitoisessa HR-tiimissä, jossa asioita ajatellaan liiketoiminta-  ja asiakaslähtöisesti, kattavat henkilöstöedut sekä hyvät kehittymismahdollisuudet. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen 4.8. mennessä. Käymme hakemuksia läpi ja sovimme haastatteluja jo hakuajalla. Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian.

Lisätietoja antaa palkkahallinnon palvelupäällikkö Jutta Zetterman, puh. 040 5384 307 (28.7. klo 10-12) tai jutta.zetterman@destia.fi

Liity joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 24.7.2017 - 4.8.2017