Nuorempi ja kokeneempi maisemasuunnittelija (Vantaa, Tampere)

20.09.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Destian asiantuntijapalveluiden liikenne- ja ympäristösuunnittelun yksikkö hakee maisemasuunnittelijoita (maisema-arkkitehti tai hortonomi) monipuolisiin asiantuntija- ja suunnittelutehtäviin katu-, puisto- ja lähiympäristön suunnitteluhankkeissa. Kokeneempi suunnittelija voi kokemuksestaan riippuen toimia myös projektipäällikkönä. Tehtävän sijainti on Vantaa tai Tampere.

Odotamme

Odotamme molemmissa tehtävissä hakijoilta hyvää suunnitteluohjelmistojen hallintaa (esim. Microstation, Autocad, Civil, MS officen työkalut) ja arvostamme mallinnus- ja havainnollistustyökalujen osaamista. Hulevesien hallinnan osaaminen sekä kasvien tuntemus luetaan eduksi.

Nuorempi suunnittelija on joko vastavalmistunut tai 1-2 vuotta suunnittelukokemusta omaava henkilö. Kokeneemmalla asiantuntijalla on vähintään 3-5 vuoden työkokemus maisema- ja ympäristösuunnittelun tehtävistä. Maisemasuunnittelijoilta toivomme työskentelyyn oma-aloitteista ja reipasta asennetta, sujuvaa kielitaitoa ja palavaa halua oppia uutta.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön johtaja Arto Ruotsalainen, puh. 050 3570 744 tai arto.ruotsalainen@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 13.10. mennessä.

Liity joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Vantaa, Suomi
Tampere, Suomi