Mittauspäälliköitä/mittausvastaavia työkoneautomaatioon

05.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia hakee mittausalan ammattilaisia eri puolille Suomea. Sijoituspaikkasi voi olla esimerkiksi Oulu, Kuopio, Jyväskylä, Turku, Rauma, Hämeenlinna tai pääkaupunkiseutu.
Odotamme Edellytämme hyvää rakennusmittauksen osaamista. Osaat laatia työssä tarvittavat mittausaineistot itsenäisesti ja mittauslaitteiden sekä 3D-Win -sovelluksen käyttö on sinulle arkipäivää. Sinulla on myös halu ja motivaatio oppia työkoneautomaatio-osaajaksi Destian ammattilaisten opastuksella.
Kokemus työkoneautomaatiosta, toteutusmallien laadinnasta ja mittausvastuullisena toimimisesta katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 4.3.2016 mennessä.
Lisätietoja Mittauspäällikkö Petri Kuusela, puh. 040 808 5848 tai petri.kuusela@destia.fi
Mittauspäällikkö Jonne Tiilikainen, puh. 040 350 4671 tai jonne.tiilikainen@destia.fi
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Vantaa, Suomi