Mittauspäällikkö/mittausvastaava työkoneautomaatioon

11.08.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia hakee mittausalan ammattilaista Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueelle. Sijoituspaikkasi voi olla Turku, Rauma tai Pori.
Odotamme Edellytämme hyvää rakennusmittauksen osaamista. Osaat laatia työssä tarvittavat mittausaineistot itsenäisesti ja mittauslaitteiden sekä 3D-Win -sovelluksen käyttö on sinulle arkipäivää. Kokemus työkoneautomaatiosta, toteutusmallien laadinnasta ja mittausvastuullisena toimimisesta katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 31.8.2016 mennessä.
Lisätietoja Mittauspäällikkö Petri Kuusela, puh. 040 808 5848 tai petri.kuusela@destia.fi. Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Pori, Suomi