Matkalaskuasiantuntija (Vantaa)

18.07.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme nyt tositoimiin Vantaan pääkonttorillemme matkalaskuasiantuntijaa osaksi liiketoimintalähtöistä HR-tiimiämme, joka tekee töitä tosissaan mutta pilke silmäkulmassa.

Tehtävässä pääset vaikuttamaan omaan työnkuvaasi ja toimintatapoihin Trip&Expense (entinen Travel) -matkalaskuohjelman pääkäyttäjänä ja prosessiomistajana. Osaat soveltaa matkalaskupolitiikkaa ja verottajan sääntöjä sekä perustella niitä henkilöstölle. Kokemus matkalaskujen käsittelystä on etu, mutta ei vaatimus tehtävässä menestymiselle. Tehtävässä voi aloittaa sopimuksen mukaan viimeistään syyskuussa.

Odotamme

Tärkeintä on, että siedät rutiineja, pidät itsenäisestä työstä ja opit uudet IT-järjestelmät nopeasti. Lisäksi olet toimintatavoiltasi tarkka ja huolellinen ja sinulla on hyvät oman työn organisointitaidot.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle paikan ammattitaitoisessa HR-tiimissä, jossa asioita ajatellaan liiketoiminta-  ja asiakaslähtöisesti, kattavat henkilöstöedut sekä hyvät kehittymismahdollisuudet. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Jätä hakemuksesi tositoimiin 13.8.2017 mennessä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla. Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Jutta Zetterman, puh. 040 5384 307 (21.7. ja 4.8. klo 10-12) tai jutta.zetterman@destia.fi

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 18.7.2017 - 13.8.2017