Liikennesuunnittelija Destialle (Tampere, Vantaa)

15.03.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli 490 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus

Haemme Asiantuntijapalvelut-yksikköömme liikennesuunnittelun ammattilaista monipuolisiin suunnittelu- ja asiantuntijatehtäviin. Henkilö voi toimia kokemuksestaan riippuen myös projektipäällikkönä.

Tehtävän tarkempi sisältö määräytyy rekrytoitavan henkilön osaamisen ja kokemuksen perusteella.

Odotamme

Edellytämme hakijalta tehtävään soveltuvaa teknisen alan koulutusta (Insinööri tai DI) ja vähintään viiden vuoden kokemusta liikennesuunnittelusta.

Katsomme eduksi monipuolisen liikenteen mallintamisen ja ennustamisen osaamisen. Arvostamme sujuvia vuorovaikutustaitoja, tiimihenkeä ja kokemusta projekti- ja asiakastyöstä.

Tarjoamme

Tarjoamme monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Arto Ruotsalainen, puh. 050 3570 744 tai arto.ruotsalainen@destia.fi.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Hakeminen

Hae tehtävää 15.4.2017 mennessä.

Sijainti Vantaa, Suomi
Tampere, Suomi