Laatuvastaava Destialle (Vantaa)

05.12.2016 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme  Destian Keskitettyyn tarjoustoimintaan tarjoustoiminnan laadunhallinnan ammattilaista. Tehtävänä on laatia ja koordinoida suurprojektien tarjouksien pisteytettävää aineistoa  ja osallistua niiden kehittämiseen. Tehtävän sijoituspaikka on Destian pääkonttori Vantaalla, mutta hakija voi myös esittää oman toiveensa sijoituspaikasta.
Odotamme Hakijalta edellytämme asiakaslähtöistä toimintatapaa, hyvää yhteistyökykyä sekä hyviä kirjallisia ja suullisia vuorovaikutustaitoja, innovatiivisuutta sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Edellytämme lisäksi teknisen alan koulutusta (rakennusmestari / insinööri) , kokemusta rakentamishankkeista sekä tarjoustoiminnasta.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden kehittyä allianssihankintamallin ja tarjoustoiminnan vahvaksi ammattilaiseksi. Tarjoamme monimuotoisia ja haastavia tarjousprojekteja, itsenäisen ja vastuullisen työn sekä mukavan työyhteisön. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa laatupäällikkö Carita Salminen, puh. 040 5386 127 tai carita.salminen@destia.fi sekä tarjouspäällikkö Sari Toivonen, puh. 040 580 4031 tai sari.toivonen@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 22.12.2016 mennessä
Sijainti Vantaa, Suomi