Laatupäällikkö (Vantaa)

15.08.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Etelä-Suomen tulosyksikkö hakee laatupäällikköä monipuolisiin liiketoiminnan tukitehtäviin. Tehtävään kuuluu infratyömaiden ja tarjouslaskennan laatuasioista vastaaminen, Destian laadunhallinnan kehittäminen ja konsernin laatuasiat osana laatupäällikköverkostoa. Osallistut tarjouksien aineiston laatimiseen ja kokonaisuuden koordinointiin sekä kehittämiseen. Toimit kiinteässä yhteistyössä tarjousprojektien organisaation ja Destian muun laatu-, tarjous- ja suunnitteluverkoston kanssa. Lisäksi työssä on mahdollisuus tukea hoidon alueurakoita laatuasioissa.  Destialla on integroitu toimintajärjestelmä, jolla on ISO 9001- ja ISO 14001 –sertifikaatit ja joka vastaa OHSAS 18000-vaatimuksia.

Työt voi aloittaa 1.9. alkaen ja tehtävän sijoituspaikka on Vantaa tai sopimuksen mukaan.

Odotamme

Edellytämme sinulta teknisen alan koulutusta sekä kokemusta rakentamishankkeista, laatuasioista ja tarjoustoiminnasta. Lisäksi odotamme suunnitelmallista ja tulosorientoitunutta sekä itsenäistä toimintatapaa. Arvostamme tarkkaa ja huolellista työotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa laatupäällikkö Janne Pekkarinen, puh. 040 5564 176 tai janne.pekkarinen@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 29.8. mennessä. Haku suljetaan heti oikean henkilön löydyttyä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 15.8.2017 - 29.8.2017