Kuorma-autonkuljettaja (Ylivieska)

01.06.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme Ylivieskaan vakituiseen työsuhteeseen  kuorma-autonkuljettajaa.

Tehtävään kuuluvat kaikenlaiset kunnossapitourakointiin liittyvät talvi- ja kesähoitotyöt.

Odotamme

Odotamme sinulta soveltuvaa CE-ajokorttia, monipuolisuutta, aktiivista otetta työtehtävien hoidossa sekä asiakaspalveluhenkisyyttä. Eduksi katsomme kokemuksen talvihoidosta kuorma-autolla.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Lisäksi tarjoamme monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antavat työkohdevastaava Antti Kukkola, puh. 0400 691 561 ja työmaapäällikkö Ari Jokela, puh. 040 551 5049.

Jätä hakemuksesi tositoimiin 22.6.2017 mennessä.

Sijainti Ylivieska, Suomi
Hakuaika 1.6.2017 - 22.6.2017