Kunnallistekniikan suunnittelija Destialle (Vantaa)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus Haemme kunnallistekniikan suunnittelijaa Vantaalle
Suunnittelijana toimit osana Vantaan toimiston katu- ja aluesuunnitteluryhmää pääkaupunkiseudun katusuunnittelu- ja rakennussuunnitteluhankkeissa sekä erillisissä vesihuollon yleis- ja rakennussuunnitteluhankkeissa.
Odotamme Odotamme hakijalta teknisen alan koulutusta (Insinööri/DI) ja muutaman vuoden kokemusta katu- ja kunnallistekniikan suunnittelijan tehtävien hoidosta. Erityisesti kokemus vesihuollon suunnittelusta katsotaan eduksi. Hakijalta odotetaan suunnittelujärjestelmäosaamista (esim. Terra, Tekla Civil) ja suunnitteluprosessin tuntemusta. Arvostamme sitoutumista projektityöhön, tiimipelaajan asennetta sekä halua kehittyä tehtävässä.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Sami Laakso, puh. 050 3527446 tai sami.laakso@destia.fi.

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä.
Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 24.10.2016 - 13.11.2016