Konsultti, kestävä ja turvallinen liikkuminen (Tampere, Vantaa)

16.03.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli 490 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus

Haemme Asiantuntijapalvelut-yksikköömme vahvistusta liikenneturvallisuuden ja kestävän liikkumisen tehtäviin. Projektitehtävät liittyvät liikenneympäristön suunnitteluun, asiakkaiden eri vastuualueiden konsultointitehtäviin, monipuolisiin analyyseihin ja paikkatiedon hyödyntämiseen. Tehtävässä voi toimia kokemuksesta riippuen myös projektipäällikkönä.

Tehtävän tarkempi sisältö määräytyy henkilön osaamisen ja kokemuksen perusteella.

Odotamme

Edellytämme tehtävään soveltuvaa teknisen alan koulutusta (Insinööri tai DI) ja vähintään viiden vuoden kokemusta liikennesuunnittelusta.

Katsomme eduksi liikennekäyttäymisen ja paikkatiedon osaamista sekä eri kulkutapojen huomioimista suunnittelussa. Arvostamme sujuvia vuorovaikutustaitoja, kykyä toimia itsenäisesti ja yhdessä tiimin kanssa sekä kokemusta projekti- ja asiakastyöstä.

Tarjoamme

Tarjoamme monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Arto Ruotsalainen, puh. 050 3570 744 tai arto.ruotsalainen@destia.fi.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Hakeminen

Hae tehtävää 15.4.2017 mennessä.

Sijainti Vantaa, Suomi
Tampere, Suomi