Kehityspäällikkö, Vantaa

15.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Haemme kehityspäällikköä loistotiimiimme vastaamaan asiakkuuksien tuesta määräaikaiseen työsuhteeseen. Vastaat itsenäisesti asiakkuuksien hallintajärjestelmämme uudistusprojektista, asiakastyön toimintamalleista, asiakkuuksiin liittyvästä raportoinnista sekä tuet strategiatiimiämme toimintaympäristön seurannassa ja erityisanalyyseissa. Raportoit strategian tuesta ja raportoinnista vastaavalle päällikölle ja toimit osana matriisitiimiä lähellä johtoa.
Määräaikaisuuden aloitus erikseen sovittavissa mutta viimeistään huhtikuun alkuun mennessä. Määräaikaisuus kestää 31.12.2016 saakka.
Odotamme Tehtävä edellyttää vähintään 3-5 vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä asiakkuuksien ja raportoinnin parissa, kokemusta järjestelmistä (Excel, CRM:t, AX, C7 ja/tai Qlik) sekä näyttöjä vaativien projektien itsenäisestä läpiviennistä. Arvostamme kokonaisuuksien ymmärrystä sekä sosiaalisia taitoja. Työssä asioit jatkuvasti muiden destialaisten kanssa duunarista johtoportaaseen ja johdat työpajoja. Haemme kuitenkin ensisijaisesti Destia-henkistä tyyppiä eli tartut toimeen ja hoidat projektit luotettavasti ja ammattitaidolla alusta loppuun.
Tarjoamme näköalapaikan Suomen vilkkaimmalle infrarakennusalueelle, mahdollisuuden oman ammatillisen osaamisen kehittämiseen sekä ison yrityksen kattavat henkilöstöedut.
Lisätietoja Johtaja Heidi Erha, 24.2. klo 8-10 ja 25.2. klo 13-15, puh. 040 674 0994.
Kehityspäällikkö Antti Vepsäläinen, 2.3. klo 14-16, puh. 040 511 6712.
Huomioittehan, että hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Hakeminen Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 4.3.2016 mennessä.
Työsuhteen laatu Määräaikainen työsuhde
Työn laatu Kokopäiväinen