Katu- ja aluesuunnittelun harjoittelija (Vantaa, Tampere)

10.10.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus

Haemme osa-aikaista suunnittelijaharjoittelijaa Asiantuntijapalvelut -yksikkömme katu- ja aluesuunnittelun hankkeisiin Vantaalle tai Tampereelle. Tehtävä sopii hyvin esimerkiksi alan 3.-4. vuosikurssin opiskelijalle. Toimit katu- ja vesihuoltosuunnitteluun ja hulevesienhallintaan sekä näiden mallintamiseen liittyvissä tehtävissä.

Odotamme

Odotamme sinulta soveltuvaa koulutusta (esim. DI/Insinöörikoulutuksen 3.-4. vuosikurssi), innokasta työskentelyotetta sekä halua oppia uutta. Arvostamme hyviä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja, aiempaa työkokemusta infra-alalta, kokemusta suunnitteluohjelmistoista sekä kielitaitoa. Tärkeää on, että olet innokas ja nopea oppimaan uutta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antavat ryhmäpäällikkö Antti Kosonen puh. 040 0374 128 tai antti.kosonen@destia.fi (Vantaa) ja ryhmäpäällikkö Ilpo Miekka, puh. 040 5825 570 tai ilpo.miekka@destia.fi (Tampere)

Jätä hakemuksesi tositoimiin 31.10.2017 mennessä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Työsuhteen laatu Määräaikainen työsuhde
Sijainti Vantaa, Suomi