Katu- ja aluesuunnittelija (Vantaa)

10.10.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus

Haemme Asiantuntijapalvelut -yksikköömme katu- ja aluesuunnittelijaa. Suunnittelijana toimit osana Vantaan toimiston katu- ja aluesuunnitteluryhmää pääkaupunkiseudun katusuunnittelu- ja rakennussuunnitteluhankkeissa sekä erillisissä vesihuollon yleis- ja rakennussuunnitteluhankkeissa.

Odotamme

Odotamme sinulta teknisen alan koulutusta (Insinööri/DI) sekä hieman kokemusta katu- ja aluesuunnittelusta. Voit olla vastavalmistunut, katsomme eduksi suunnittelujärjestelmäosaamisen ja suunnitteluprosessin tuntemuksen. Arvostamme sitoutumista projektityöhön, taitoa työskennellä vaihtelevissa tiimeissä sekä halua kehittyä tehtävässä.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa ryhmäpäällikkö Antti Kosonen puh. 040 0374 128, antti.kosonen@destia.fi tai yksikön päällikkö Sami Laakso, puh. 050 3527 446 sami.laakso@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 10.11.2017 mennessä.

Liity joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 10.10.2017 - 10.11.2017