HR-järjestelmäasiantuntija / projektipäällikkö Destialle (Vantaa)

01.11.2016 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme HR-järjestelmäasiantuntijaa-/projektipäällikköä Destian pääkonttorille Vantaalle. Tässä tehtävässä olet mukana henkilöstöhallinnon uusien työvälineiden käyttöönottoprojekteissa ja jatkokehityshankkeissa. Vahvuuksiisi kuuluvat erityisesti työvuorosuunnittelun ja työajanhallinnan prosessit ja järjestelmät. Tulet myös toimimaan järjestelmien pääkäyttäjänä sekä tukitehtävissä.
Odotamme Sinulla on syvällinen ymmärrys henkilöstöhallinnon prosesseista ja niiden linkittymisestä liiketoimintaan ja yrityksen muihin järjestelmiin. Arvostamme erityisesti kokemusta HR master data-, palkanlaskenta- ja työajanhallintajärjestelmistä (Mepco ja Tempus) sekä suorituksen johtamisen ja osaamisen kehittämisen järjestelmäratkaisuista. Odotamme myös vahvaa kokemusta niin projektityöskentelystä kuin projektin johtotehtävistäkin. Haemme tiimipelaajaa, joka on tottunut itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn.

Tehtävässä menestyminen edellyttää ongelmanratkaisu- ja priorisointikykyä sekä kykyä hahmottaa kokonaisuuksia. Tehtävään soveltuvan koulutuksen ohella toivomme positiivista asennetta, hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä organisointikykyä. Edellytämme lisäksi sujuvaa englanninkielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa konsernin HR-järjestelmäpäällikkö Pirjo Kuusela, puh. 040 630 5845 8.11. klo 9-11, 10.11. klo 13-15  ja 15.11. klo 9-11 tai pirjo.kuusela@destia.fi.

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä vapaamuotoinen hakemus ja CV 20.11.2016 mennessä.
Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 1.11.2016 - 20.11.2016