HR Business Partner (Vantaa)

30.03.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Nykyisen henkilöstöpäällikön eläköityessä etsimme vakituiseen työsuhteeseen vahvan ammattitaidon omaavaa HR Business Partneria rakentamaan Destiasta infra-alan ykköstä, sekä vahvistamaan ketterää ja asiakaspalveluhenkistä HR-tiimiämme.

Henkilöstöjohtamisen ammattilaisena innostut esimiesten päivittäisestä sparraamisesta sekä strategisesta henkilöstösuunnittelusta. Palat halusta viedä kentälle meille tärkeitä osaamisen johtamisen prosesseja, sekä osallistut aktiivisesti potentiaalisten destialaisten urasuunnitteluun. Varmistat toiminnallasi Destian arvojen mukaisen esimiestyön jalkautumisen. Osallistut myös paikalliseen sopimiseen liittyviin prosesseihin, toimit tiiviissä yhteistyössä luottamusmiesten kanssa ja varmistat työehtosopimuksiin ja lainsäädäntöön liittyvien asioiden oikeellisuuden.

Odotamme

Olet kokenut henkilöstöjohtamisen ammattilainen, jonka sydän sykkii liiketoiminnan sykkeessä. Sinulla on laaja-alainen tuntemus henkilöstöjohtamisen eri osa-alueista, sekä kyky ymmärtää projektiluontoista liiketoimintaa. Pystyt toimimaan sekä liiketoiminnan, että henkilöstön eduksi, ymmärrät että hyvin tehtynä henkilöstöjohtaminen tuottaa arvoa liiketoiminnalle ja sinulla on tästä näyttöjä. Työpöytäsi voi sijaita Tampereella, Joensuussa tai Kuopiossa mutta olet valmis matkustamaan ympäri Suomea sijaitsevilla työmaillamme. Asenteeltasi olet palveluhenkinen ja omaat hyvät vuorovaikutustaidot. Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. KTM).

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle paikan ammattitaitoisessa HR-tiimissä, jossa asioita ajatellaan liiketoiminta-  ja asiakaslähtöisesti, kattavat henkilöstöedut sekä hyvät kehittymismahdollisuudet. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla. Tervetuloa tositoimiin!

Lisätietoja

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen 11.4.2017 mennessä. Lisätietoja henkilöstöjohtaja Taru Salolta, puh. 050 4482 960  3.4.2017 klo 9-11 tai sähköpostilla taru.salo@destia.fi.

Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 30.3.2017 - 11.4.2017