Geosuunnittelun ryhmäpäällikkö Destialle (Tampere tai Oulu)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus Destian Geo-, silta- ja rakenneyksikköön haetaan kokenutta geosuunnittelijaa ryhmäpäälliköksi niin talo-, teollisuus- ja aluegeotekniikan että väylä- ja siltageotekniikaan osaajien esimieheksi. Ryhmäpäällikön tehtävässä vastaat mm. lähiesimiestyöstä ryhmässäsi, työnhankinnasta, asiakastyöstä ja yhteistyöstä muiden yksikön ryhmien kanssa.

Odotamme Odotamme hakijalta tehtävään soveltuvaa teknisen alan koulutusta (insinööri tai DI) sekä kokemusta geosuunnittelun alalta vähintään 10 vuoden ajalta. Tehtävästä suoriutuminen edellyttää myös hyvää Autocad-ohjemiston sekä Office-työkalujen hallintaa. Aikaisempi esimiestyö sekä alan FISE-pätevyydet katsotaan eduksi.

Tarjoamme Tarjoamme monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Pekka Koivula, puh. 040 7420470 tai pekka.koivula@destia.fi.

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä.
Sijainti Oulu, Suomi
Tampere, Suomi