Geosuunnittelija Destialle (Tampere, Kuopio, Vantaa, Oulu)

01.03.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli 490 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus

Haemme Asiantuntijapalvelut-yksikköön geosuunnittelijaa.

Tehtävä sisältää monipuolisia geosuunnittelun asiantuntijatehtäviä sekä infra- että talogeotekniikan alalta. Suunnittelutehtävät kattavat suunnittelun kaikki vaiheet aina esisuunnittelusta toteutussuunnitteluun ja työmaapalveluun.

Tehtävän tarkempi laajuus määräytyy rekrytoitavan henkilön osaamisen ja kokemuksen perusteella.

Odotamme

Odotamme hakijalta tehtävään soveltuvaa teknisen alan koulutusta (Insinööri tai DI) ja vähintään viiden vuoden kokemuksen pohjarakenteiden suunnittelun alalta. Tehtävästä suoriutuminen edellyttää hyvää Autocad ohjemiston hallintaa, Office työkalujen hallintaa. Eduksi katsotaan alakohtainen suunnittelukokemus, tietomallinnusosaaminen, laskentaohjelmien hallinta sekä FISE-suunnittelijapätevyydet.

Tarjoamme

Tarjoamme monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Pekka Koivula, puh. 040 7420470 tai pekka.koivula@destia.fi.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Hakeminen

Jätä hakemus 15.4.2017 mennessä.

Sijainti Vantaa, Suomi
Oulu, Suomi