Betonirakentamisen työnjohtaja Destialle (Imatra)

03.02.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus

Haemme betonirakentamisen työnjohtajaa Etelä-Karjalaan betonirakennuskohteille. Toimenkuvaan kuuluu hankintojen tekeminen, työvoiman resursointi, työn suorituksen johtaminen, valvonta sekä kustannusseuranta. Suuremmissa hankkeissa raportoit työmaapäällikölle vastuualueesi töiden etenemisestä. Pienempien hankkeiden osalta toimit itsenäisesti työmaapäällikkönä ja raportoit töiden etenemisestä suoraan työpäällikölle. Tehtävän sijoituspaikka on Imatra.

Odotamme

Odotamme hakijalta 3-5 vuoden kokemusta betonirakentamisesta sekä rakennusmestarin tai rakennusinsinöörin tutkintoa. Lisäksi edellytetään 1-luokan betonirakenteiden työnjohtajan fise-pätevyyttä.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja tehtävästä antaa työpäällikkö Jari Tirri, puh. 040 751 3035

Sijainti Imatra, Suomi