Betonirakentamisen työmaapäällikkö Destialle (Turku)

07.11.2016 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Länsi-Suomen tulosyksikkö etsii betonirakentamisen työmaapäällikkö Turun seudulle.

Odotamme Odotamme soveltuvaa teknistä koulutusta, esim. insinöörin tai teknikon tutkintoa. Työkokemusta vastaavista tehtävistä rakennusalan projektinhallinnassa katsotaan eduksi. Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja ja aktiivista, jämäkkää ja tuloshakuista työskentelyä.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Hakeminen Jätä hakemus ja CV 30.11.2016 mennessä.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja Marko Vasenius, puh. 0400 640 637 tai marko.vasenius@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Sijainti Turku, Suomi
Hakuaika 7.11.2016 - 30.11.2016