Betoni- ja talonrakentamisen työnjohtaja Destialle (Itä-Suomi)

24.02.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli 490 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus

Itä-Suomen tulosyksikkö etsii betoni- ja talonrakentamisen työnjohtajaa Itä-Suomeen. Toimenkuvaan kuuluu  hankintojen tekeminen, työvoiman resurssointi, työn suorituksen johtaminen, -valvonta sekä kustannusseuranta. Suuremmissa hankkeissa raportoit työmaapäällikölle vastuualueesi töiden etenemisestä. Pienempien hankkeiden osalta toimit itsenäisesti työmaapäällikkönä ja raportoit töiden etenemisestä suoraan työpäällikölle.

Odotamme

Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (talonrakennusinsinööri), työkokemusta talonrakennuspuolelta, insinööri- ja talonrakentamisen betoni- ja rakennustöistä ja hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Rakennuskohteemme sijainnit vaihtelevat,  joten reissutyön tekeminen on välttämätön edelletys. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa työpäällikkö työpäällikkö Harri Korhonen, 0400 943 596, harri.korhonen@destia.fi

Liity joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Avoin, Suomi
Hakuaika 24.2.2017 - 10.3.2017