Avoin hakemus projektijohdon tehtäviin

19.06.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Destiassa tuloksia syntyy ammattitaidolla ja oikealla asenteella. Haemme jatkuvasti infra-alan ammattilaisia työnjohtajan, työmaainsinöörin ja työmaapäällikön tehtäviin ympäri Suomea.

Työnjohtajan toimenkuvaan kuuluu muun muassa hankintojen tekeminen, työvoiman resursointi, työn suorituksen johtaminen, valvonta sekä kustannusseuranta.

Työmaainsinöörinä vastuualueesi sisältävät muun muassa rakennustyömaan työmaatoimiston tehtäviä, kustannus- ja aikatauluseurantaa, määrälaskentaa ja laatuaineiston kokoamista.

Molemmissa tehtävissä edellytämme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta. Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme aktiivisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, suunnitelmallisuutta, oppimishalua ja yhteistyökykyä. Kaikki pätevyydet katsotaan eduksi.

Työmaapäällikkönä vastaat oman työmaasi / projektisi teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä.

Odotamme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta, riittävää työkokemusta rakennusalan projektienhallinnasta ja hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta. Kaikki pätevyydet katsotaan eduksi.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Lisäksi tarjoamme monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Työsuhteen laatu Muu
Työn tyyppi Muu