Asentaja turvalaiteasentajaksi (kiskoliikenne), Destia Rail Oy

04.08.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia Rail Oy hakee asentajaa koulutettavaksi työsuhteessa turvalaiteasentajan tehtäviin rautateiden kunnossapitoon ja rakentamiseen Mikkeliin. Töiden ohessa suoritat kiskoliikenteen turvalaiteasentajan tutkinnon henkilökohtaisen opintosuunnitelmasi mukaan sekä osallistut rautateiden turvalaitteiden kunnossapitotöihin.
Tehtävän sijoituspaikka on Mikkeli.
Odotamme Turvalaiteasentajaksi koulutettavalta edellytämme sähkö- tai automaatioasentajan peruskoulutusta. Eduksi katsotaan aikaisempi työkokemus turvalaitteisiin kohdistuvasta huolto- ja viankorjaustöistä, mutta kokemus ei ole välttämätöntä.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme positiivista asennetta ja oppimishalua, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä suunnitelmallisuutta.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 14.8.2016 mennessä osoitteessa www.destia.fi.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävistä antaa työpäällikkö Eija Laukkanen, eija.laukkanen@destia.fi tai puh. 040 5557 958.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Mikkeli, Suomi