Matkalla asiakkaan ykköseksi

to 7. kesäkuuta 2018 08.00.00

Meillä jokainen destialainen tekee työtä asiakkaalle ja on vastuussa hyvästä asiakaskokemuksesta. Tavoitteemme on olla asiakkaan ykkösvalinta, ja tähän pyrimme joka päivä. Haluamme, että asiakkuutemme on takuu onnistuneesta projektista. Käytännössä tämä näkyy niin asiakkaillemme kuin yhteistyökumppaneillemme avoimuutena, luotettavuutena ja innovatiivisuutena sekä yhdessä tekemisenä.

Olemme avoimia ja kommunikoimme ennakoivasti koko asiakastyön elinkaaren ajan. Käymme rakentavasti keskustelua myös epämukavista tai vaikeista asioista. Ja kuten asiakkaamme ovat toivoneet, tulemme pitämään yhteyttä säännöllisesti myös projektien välissä.

Ilman luottamusta ei synny toimivia ratkaisuja. Tositoimijoina teemme, mitä on sovittu laadukkaasti parhaan osaamisemme mukaan, ja pidämme lupauksemme. Päämääränämme on auttaa asiakasta onnistumaan.

Erilaiset hankintamallit ja eri osaamisiamme yhdistävät ratkaisut vaativat paitsi raudanlujaa osaamista myös näkemystä ja innovatiivisuutta. Infra-alan asiantuntijana ennakoimme mahdolliset haasteet ja tarjoamme niihin parhaat mahdolliset ratkaisut. Kehitämme jatkuvasti omaa osaamistamme. Ajantasainen osaaminen ja työmenetelmät ovat meille Destiassa kunnia-asia.

Innovatiivisuuden lisäksi yhdessä tekeminen korostuu. Haluamme työskennellä yhdessä asiakkaan ja yhteistyökumppaniemme kanssa, oli hankintamalli mikä tahansa. Meille on tärkeää sopia yhteiset tavoitteet asiakkaan kanssa ja luoda luottamuksellinen ilmapiiri, jossa tuotamme yhdessä arvoa.

Kehitämme aktiivisesti asiakas- ja myyntityötämme, jotta olisimme asiakkaillemme ykkösvalinta. Kiitän kaikkia asiakkaitamme, joilta olemme saaneet arvokasta palautetta kehitystyön lähtökohdaksi. Vuoropuhelu jatkuu – tavoitteena tyytyväinen asiakas.

Destia sosiaalisessa mediassa