Referenssit

Tervetuloa tutustumaan ratkaisuihin, joilla rakennamme huomisen infraa pala palalta.

Rajaa referenssejä palvelun mukaan klikkaamalla ikonia.

Ladataan...

Ounaskosken silta, Rovaniemi

Destia urakoi vaativaa Ounaskosken rautatie- ja maantiesillan remonttia. Kyseessä on teräksinen jatkuva ristikkosilta, jossa ajorata on alhaalla ja rata ylhäällä. Sillan remontoinnin ajaksi silta sulj...

Hämeentie, Helsinki

Hämeentien hanke aloitettiin vuonna 2019 ja se valmistuu vuoden 2020 loppuun mennessä. Projektin asiakkaana on Helsingin kaupunki. Hanke toteutetaan vaativassa kaupunkiympäristössä Siltasaarenkadun ja...

Ranta-Kartanon alueen rakentaminen, vaihe 1, Lahti

Vuosina 2017-2019 toteutetussa Ranta-Kartanon alueen rakentamisen ensimmäisessä vaiheessa asiakkaana oli Lahden kaupunki. Kohde sijaitsi Lahden ydinkeskustassa ja alueella sijaitsi myös Museoviraston ...

Lyypekinlaiturin ponttonit, Helsinki

Destia rakensi uuden laiturin Helsingin Vallisaaren sekä Helsinki Biennaalin reittiliikenteen käyttöön. Kohde sijaitsee Helsingin Vanhan kauppahallin viereisellä Lyypekinlaiturilla. Projekti liittyy o...

Valtatie 7 Ahvenkosken silta, Pyhtää

Vuosina 2013-2014 Destia toteutti Vt 7 Ahvenkosken sillan Pyhtäällä. Kyseessä on Langer-palkkisilta (keulalanka), joka on ainoa Langer-kaarisilta Suomessa. Työ oli osa E18-hanketta (Koskenkylä-Kotka),...

Valtatie 4 Kello-Räinänperä

Vt 4 Kello-Räinänperä -hanke alkoi vuonna 2018 ja se valmistuu kokonaisuudessaan syksyllä 2020. Hanke on osa Valtatie 4 Oulu-Kemi -kehittämishanketta, jossa Destia on urakoinut myös Oulun kohdan paran...

Kansalaistori, Makasiinipuisto ja Töölönlahdenkatu, Helsinki

Tämä projekti alkoi vuonna 2018 ja valmistui 2019. Hanke toteutettiin vaativassa kaupunkiympäristössä Helsingin ydinkeskustassa ja asiakkaana oli Helsingin kaupunki. Hanke päästiin aloittamaan 2 kk my...

E18 Kausela-Kirismäki

Destia on urakoitsijana E18 Kausela-Kirismäki -hankkeen ensimmäisessä vaiheessa vuosina 2019-2021. Hanke toteutetaan STk-urakkana ja sen asiakkaana on Väylävirasto. Tavoitteena hankkeessa on parantaa ...

Maanteiden hoitourakka Espoo

Espoon maanteidenhoitourakka alkoi vuonna 2019 ja sen asiakkaana on ELY-keskus. Uudenlainen maanteiden hoitourakka on viisivuotinen tavoitehintainen urakka, jossa hankintakustannukset elävät tilanteid...

Valtatie 12 Tillola-Keltti

Vt 12 Tillola-Keltti -hanke alkoi vuonna 2018 ja valmistui 2019. Hankkeessa sujuvoitettiin ja parannettiin liikenteen turvallisuutta yhdellä vt 12:n ongelmakohdista. Tieosuudella on paljon työmatka- j...

Hoidonjohtourakka Hyvinkää

Hyvinkään hoidonjohtourakka alkoi lokakuussa 2018 ja sen asiakkaana on ELY-keskus. Työllä taataan riittävä tiestön ja liikenneympäristön ylläpito. Urakka kattaa Hyvinkään, Nurmijärven, Vihdin, Tuusula...

Valtatie 5 Mikkeli-Nuutilanmäki

Vt 5 Mikkeli-Nuutilanmäen hanke aloitettiin vuonna 2018 ja se valmistuu vuoteen 2021 mennessä. Asiakkaana on Väylävirasto. Hankkeen avulla parannetaan liikenneturvallisuutta ja liikenteen sujuvuutta. ...

Valtatie 14 Laitaatsalmi

Vuonna 2016 alkaneessa hankkeessa Kyrönsalmen syväväylä siirrettiin helpommin navigoitavaan Laitaatsalmeen. Urakka saatiin valmiiksi vuonna 2019 ja sen asiakkaana oli Väylävirasto. Kahden kiinteän sil...

Valtatie 4 Oulun kohta

Vuonna 2017 alkaneen ja vuonna 2019 valmistuneen hankkeen asiakkaana oli Väylävirasto. Hankkeessa Oulun kohdan moottoritielle Kontinkangas-Laanila välille rakennettiin kolmannet kaistat. Hankkeessa ra...

Valtatie 4 Kirri-Tikkakoski

Vuonna 2018 alkanut hanke valmistuu vuoteen 2023 mennessä, ja sen asiakkaana on Väylävirasto. Projektissa valtatietä 4 parannetaan Jyväskylän Kirrin ja Laukaan Vehniän välillä. Kirrin ja Makkarajoen v...