Destian alueellisten tulosyksiköiden muutokset vuoden alusta alkaen

25.01.2013 10:45:00

Destia tiivisti 1.1.2013 alkaen alueellista organisaatiorakennettaan viidestä neljään. Alueellisten tulosyksiköiden palvelut ovat tienrakentaminen, insinöörirakentaminen ja muu infrarakentaminen sekä infrahoito. Alueelliset tulosyksiköt ja niiden johtajat ovat: Etelä-Suomi: Jouni Karjalainen, Länsi-Suomi: Marko Vasenius, Itä-Suomi: Pasi Kailasalo ja Pohjois-Suomi: Seppo Ylitapio. Alueellisten tulosyksiköiden rajat on kuvattu alla olevassa kartassa.

Uutena toiminnallisena tulosyksikkönä 1.1.2013 alkaen aloitti Erikoisrakentaminen, sisältäen kallio- ja kiviainestoiminnan, rata-liiketoiminnan ja kaluston. Tulosyksikköä johtaa Minna Heinonen vastaten myös Kallio-liiketoimintayksiköstä. Kiviaines-liiketoimintayksikön johtajaksi nimitettiin Lauri Niemi ja Rata-liiketoimintayksikön (Destia Rail Oy) johtajaksi Jorma Paananen. Kalusto-liiketoimintayksikön (Destia Kalusto Oy) johtajana jatkaa Ilkka Litendahl. Asiantuntijapalveluiden, sisältäen suunnittelun, mittaamisen ja kansainvälisen konsultoinnin, johtajana jatkaa Jukka Raudasoja.

Tulosyksiköiden tukena toimii asiakasratkaisut ja palvelujen tuottaminen prosessi, jota johtaa Tom Schmidt.

Palaa takaisin