Destia korjaa siltoja Uudellamaalla

18.04.2013 13:52:00

Destia urakoi Uudenmaan ELY-keskuksen tilaamaa sillankorjausurakkaa Uudellamaalla. Urakkasopimus sisältää 21 sillan korjaamisen vuoden 2013 aikana. Urakassa korjattavat sillat sijaitsevat pääosin pääkaupunkiseudulla.

Tällä hetkellä sillankorjaustyöt ovat käynnissä Vt 1 Turunväylällä, Vt 3 Hämeenlinnanväylällä sekä Vt 4 Lahden moottoritiellä. Valtatiellä 1 Kosken alikulkukäytävän kohdalla suoritettavien töiden vuoksi ajokaistoja on kavennettu, mutta käytössä on molempiin suuntiin kaksi kaistaa. Liikennejärjestelyistä kerrotaan opastein. Lisäksi Valtatiellä 1 korjataan Kolmirannan ja Siikajärven risteyssillat. Urakat päättyvät kesä-heinäkuun vaihteessa.

Valtatiellä 3 urakoidaan Kanneltien risteyssiltaa lokakuuhun saakka ja Kirjokallionpolun alikulkukäytävää kesäkuun alkuun saakka. Kaistamuutoksia tehdään työvaiheiden edetessä, siten että molempiin ajosuuntiin on aina kuitenkin käytössä vähintään kaksi kavennettua kaistaa.

Valtatiellä 4 korjataan Talman siltaa elokuuhun saakka. Tällä hetkellä liikenteelle vaikutusta on ainoastaan ajosuunnassa etelään. Valtatiellä 4 on käynnistymässä lähiaikoina Vaaralan ja Kartanon risteyssiltojen korjaus. Kaistamuutoksia tehdään työvaiheiden edetessä, siten että molempiin ajosuuntiin on aina kuitenkin käytössä vähintään kaksi kavennettua kaistaa.

Kehä III:lla Masalan alikulkukäytävällä siltatyöt alkavat toukokuussa ja kestävät elokuuhun saakka.

Pahoittelemme töistä aiheutuvaa haittaa liikenteelle.

Lisätietoa:
Destia Oy, työpäällikkö Jarmo Silvander, p. 040 700 7690 tai