Destia järjestää liikenneturvallisuus- ja iLIITU-päivän marraskuussa

15.10.2014 10:10:00

Destian kehittämässä paikkatietoperustaisessa liikenneturvallisuustyön työkalussa ja toimintamallissa ajankohtainen turvallisuustieto on aina saatavilla. iLIITU-liikenneturvallisuuspalvelu kattaa kaikki liikenneturvallisuustyön osa-alueet. Palvelu on käytössä yli 40 organisaatiossa. Useat kunnat ja kaupungit sekä ELY-keskukset (Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskukset) seuraavat ja kehittävät jatkuvasti liikenneympäristöään.

Destia järjestää liikenneturvallisuus- ja iLIITU-päivän tiistaina 18.11.2014 klo 12 alkaen Helsingissä, Kuntatalolla.

– Ohjelmassa on tietoiskuja liikenneonnettomuustilastoinnista ja onnettomuustietojen käsittelystä. Lisäksi esittelemme iLIITU-palvelun uusia ominaisuuksia, kuuntelemme käyttäjäkokemuksia ja parannusehdotuksia. Puhujat ovat Poliisista, Tilastokeskuksesta, Liikennevirastosta ja Destiasta. Tilaisuuden lopuksi iLIITU-klinikalla on mahdollisuus saada henkilökohtaista apua iLIITU-palveluun liittyvissä asioissa, Destian johtava konsultti Christel Kautiala kertoo.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille iLIITU-palvelusta kiinnostuneille, uusille ja nykyisille asiakkaillemme. Ilmoittaudu Eija Yli-Halkolalle (eija.yli-halkola(at)destia.fi) viimeistään 11.11.2014 mennessä.

Tervetuloa!

Lisätietoa: Destia Oy, johtava konsultti Christel Kautiala, p. 050 591 1605